الهه ناز - بنان // عقیلی
 
درباره وبلاگ


سلام خوش اومدین :) لطفا اگه نظر گذاشتین حتما آدرس وبتون رو هم بذارید تا بازدیدتون رو جبران کنم پروفایلمم فعاله ممنون از بازدیدتون
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
غریبه




  بــــاز ای الهه نــــاز با دل من بساز          که ایـن غــم جانگداز برود زبرم

  گـــــر دل من نیاســـود از گناه تو بود        بیـــا تا  زســــر  گنهـت گذرم

 

باز میکنم دست یاری بسویت دراز      بیا تا غم خودرا با راز و نیاز         زخاطر ببرم 

گر نکند تیر خشمت دلم را هدف     بخدا همچو مرغ پرشور و شعف     بسویت بپرم

 

          آنکه او به غمت دل بندد چو من کیست            

نـــاز تـو بیـــش از ایـن بهــــر چیــست 

 

تو الهه نازی در بزمم بنشین       من تورا وفادارم بیا که جز این            نباشد هنرم 

اینهمــه بیـوفایی ندارد ثمـــر       بخــدا اگر از من نگیری خبـــــر            نیابـــی اثرم

 

 

شعر: کریم فکور

آهنگ: اکبر محسنی

 

دستگاه شور - دشتی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 30 آذر 1392برچسب:, :: 7:43 ::  نويسنده : غریبه